събота, 2 юни 2012 г.

Съвети за проста уелнес план

BySusan Dorke

Уелнес е насочена към държавата на физическото, умственото, духовно на психиката на индивида. Става въпрос имат баланс, здрави и стабилни тяло и ум. Уелнес програми не е сложен. Можете да проектирате собствен уелнес план, е ли лесно. Ако ще се прилагането на оздравителен програма за огромен група, е най-добре да получите сертификат за уелнес или да получите експерти, които да ви помогнат да проектирате и стартирайте програмата с вас.

В ниво индивид трябва да се запитайте няколко въпроси преди да започнете уелнес план. Тези въпроси могат да бъдат:

• Аз съм щастлив? Семеен живот, личен живот и работа?
• Аз съм щастлив със себе си? Лицето, че аз съм все? Тялото ми?
• Аз съм физически здрави? Съм аз получаване на болните и усещане, уморени по-голямата част от времето?
• Аз съм мотивирано и вдъхновена? За да стане по-добър по всичко, което мога да направя?
• Съм аз удовлетворен където съм сега? Това, което аз постигнали досега?

Това са burning въпроси за живота. Винаги, когато ние се чувстваме ние сме в нашата-ниско, е да ви зададем тези въпроси. Сте готови да предприемат действия? Са ангажирани да направите някои промени?

За курс на действие да прости и постижимо. Първо може да адресирате, как можете да поправите как ви се чувства в момента. Какво прави щастлив това също ще помогне изчистете решението си? Можете да отидете и да ви добрата храна като може би пържени картофи. Ако сте съзнателно за теглото, но идеята е да излезе от гниене се усещане, е вършат точно сега. Искате ли да опитате да получите масаж да de-stress? Можете също да гледа усещане добър филм. Искате ли да говорите с някой имате доверие за това?

След като получите си главата, изчистена, получете перо и хартия. Направете списък на желаните от вас промени направени. Уелнес е баланс на вашия общото благосъстояние. Започнете със себе си. Можете да се абонирате за фитнес членство да ви помогне да получите активни и отслабна в процеса. Това е добър начин да се срещнете с нови хора. Зададете редовна среща в салон или spa центрове. След това план за социалния Ви живот. Петък вечер ще бъде филм нощ, кафе вечер с приятели или нощ, с момчетата. Можете да решите да запазите неделя на семейни ден. Имат добро начало сварени сосове за обяд и след това може би играят с вашите деца в парк. Имат време да говори с всеки член на семейството. План, за да завършите четенето една книга веднъж месечно за подаване на ума. На работното място и планирате време да кратка почивка на вашия собствен да reenergize да получите от работа за няколко минути. Разрешаване на да не остане в офиса, със закъснение, или върнете уикендите. Можете да предложи, организирате и да настроите корпоративни масаж събития.

Като е обучен масажистка, Сюзън Dorke работи за няколко години в сектора на Масаж. Писане винаги е била хоби и страст към нея и по този начин тя дава до работата ѝ като масажистка и започнал да пише себе си. За да научите повече за седнал Масаж, посетете си сайт за корпоративни Масаж.

Член Source:http://EzineArticles.com/?expert

View the Original article

Няма коментари:

Публикуване на коментар